Vilken dag!

Idag har varit en underbar dag.
En toppendag.
Varför vet jag inte riktigt sådär rakt upp och ner utan jag har bara en sån härlig känsla från dagen idag.
Det var en massa trevliga inslag hela tiden och allt kändes bara Bra.
Ja, härligt och bra.
Det kändes på nåt sätt som att alla problem hade försvunnit för ett tag och allt jag annars går och tänker på bara försvann.
Det var så sjukt underbart.
Jag hoppas verkligen att veckan fortsätter på samma vis.

Det var nog allt jag tänkte skriva för idag.
Jag är trött, halsen kliar som satan, kaninte andas med näsan och jag är verkligen inte skrivsugen.
Måste dock skriva en sista sak för dagen bara innan jag går och lägger mig i min säng med nya, rena lakan och sover en härlig och välbehövd sömn:
Jag var med lite grann på fotboll idag.
Skolans träning inför turneringen.
Det avr kul.
Faktiskt.
Dock en smula jättekallt.
Jag stod målvakt och, hör och häpna, Martin blev imponerad av mina insatser i fotbollen.
Jag vet inte ritkigt vad som flög i honom för jag och fotboll är ju inte direkt bästa kompisar.
Men jg tackar och tar hjärtligt emot komplimangen.
Det är ju inte varje dag man får såna komplimanger.
Om sina forbollsskills.
Så det är trevligt.
Tack Martin.

Nu ska jag sova och försöka bli av med förkylningen snart.

Natti natti små flugor i fläkten. (Hade kunnat vara djup och komma med någon jobbig och långdragen förklaring till var flugor i fläkten kom från men ska jag vara ärlig så var det mest bara som jag ville skriva nåt annorlunda där och tydligen är jag lite för borta av trötthet och förkylning att jag inte vet riktigt vad jag komemr på för konstiga saker.)

Hej.

"Like I don't know I'm pathetic" - George Castanza (eller hur han nu stavar det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0