Underbart

Jag vet att jag inte ska blogga så ofta som jag gör för då orkar inte de får som faktiskt läser min blogg läsa allt jag skriver.
Men det struntar jag i denna gång för jag har nåt jag måste säga.
För det är så underbart.

Jag är glad.
Alltså inte bara sådär allmänt glad som man kan vara om man har gjort nåt bra en dag.
Nä, jag är liksom sådär riktigt glad.
Sådär glad att jag nog tom. hade vågat kalla det lycka.
Ja, jag är nog lycklig.

Jag hoppas känslan håller i sig till imorgon så att jag får en bra dag.
En lycklig dag.
Det hade varit underbart.
Anledningen till min lycka?
Jag vet inte riktigt men jag tror att det är genom mitt nya sätt att se på kärlek.
Som Kalix tyckte jag var konstog som insåg det nu.
Att jag borde ha gjort det för flera månader sedan.
Men det skiter vi i.
För bättre sent än aldrig väl?
Och nu kom det helt oförväntat.
Bara sådär appropå inget.
Eller jo, egentligen appropå det som brukar göra mig väldigt nere och deppig och ångestfylld.
Men icke längre.
Eller ja, inte ikväll iaf.
För ikväll är jag på Toppenhumör.

Och det är så underbart det bara går att bli!

Kommentarer
Postat av: Anna

bra joey! Heja och lycka till med din lycka!

2007-02-05 @ 21:26:48
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0