My stupid mouth

(I dubbel bemärkning för att vara sån som är sån.)

Ja, imorgon är det skola igen efter lovet.
Som trots allt har varit ganska bra.
Ja, det har varit ganska soft ju.

Idag har jag och My varit sjukt flitiga och suttit och pluggat i mer än tre timmar i sträck.
Eller ja, vi satt på nåt fik i mer än tre timmer.
Där pluggade vi och fikade och var ju ganska flitiga med pauser.
Men vi fick dock gjort ganska mycket och lärde oss en hel del också.

Ikväll ska jag städa mitt rum.
Och antagligen försöka plugga lite till.
Jag ska nog försöka hålla huvudet sysselsatt.
För säkerhets skull.
För att inte tänka för mycket på de saker som flyger omkring där i vakuumet och väsnas som bara den.
Även om de förr elelr senare kommer behövas tänkas över.
Så är det ju bara.
Men som vanligt skjuter jag nog upp det.
Alltid enklast så ju.

Imorgon börjar skolan med ett förbannat onödigt och korkat svenskprov om en massa skit som är hur onödigt som helst att lära in på detta sättet.
Usch vad jag inte tycker om sånt här.
Ja, det blir väl att försöka acceptera och lära in sig reglerna som säger helt olika saker vid olika tillfällen.
Ja, ah, det är dumt sätt att lära sig det på iaf.
Det avr nog mest det jag ville ha fram.
Och att jag inte vill ha prov.

Nu ska jag gå och städa mitt rum och göra iordning vinden.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0