Länge sedan sist

Så är jag tillbaka vid datorkärmen igen.
Och då också vid bloggen så klart.
Fast läskigt, jaghar inte suttit vid datorn sen fredags och av någon anledning hade jag helt glömt bort att Jag har blogg.
Eller ja, jag funderade inte ens på att blogga.
Fast sen när jag fick höra att jag har blivit mycket bättre nu de senaste veckorna blev jag lite glad och sugen på att skriva igen.
Så det så!

Denna helgen har varit sjukt soft.
Fast ingen fest och inget räknande heller.
Och det är dåligt av mig.
Jag måste verkligen sitta hela veckan med matteboken framme och räkna en massa jobbiga tal.
Usch!
Vad har hänt med mig och matte egentligen?
Jag tyckte det var kul att räkna innan.
Jag var duktig på matte innan.
Det var då det.
Nu är det nu och jag suger i matte, fattar ingenting och ska skriva omprov på fredag.
Usch, min graf öer kunnande här i livet går verkligen neråt.
Fast ja, den kanske vänder igen och bildar en andragradsekvation?
Vi kan ju alltid hoppas.
(Det låter sjukt nördigt den där sista biten men sanningen är att det är det jag kan efter sisådär 5 månaders lektioner om derivata.)

Jag kom precis på anledningen till att jag inte ens tänkt på att blogga på hela helgen.
Jag har inget att blogga om.
Inget jag har sådär djupa tankar om.
Inga olyckligt kär-tankar.
Inte som jag orkar skriva iaf för nu har folk och jag själv fått upp hoppet om mig själv igen.
Men jag är nog inte det ändå.
Jag är nog bara sådär allmänt trött på hur det alltid går för mig.
Och vill ha nåt trevligt, riktigt någon gång.
Nä, alla hjärtans dag är inte bra för mitt humör.
Fast jag ska försöka få ihop en tårta till Steph till på onsdag iaf.
Eller ja, till alla men det var ju Stephs idé.

Idag har jag flyttstädat det gamla kontoret.
6½ timmar tog det!
Första timmarna dansade jag runt i lokalen och sjöng och var allmänt pigg och glad.
Sista timmarna var jag mest bara sur och trött och ville hem och duscha.
Jag är nog mest trött nu bara.
Men jag har jobbat iaf.
Och Det är bra för min ekonomi.
Snart har jag kommit en bit på min World Games-kassa.
Wiie.

Nu ska jag duscha och sen sova.
Väldigt välbehövt båda två faktiskt.

Imorgon får jag väl försöka komma med nåt intressantatt skriva om så att här blir nåt att läsa om.
Tills dess får ni sova eller göra nåt annat.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0