I've fucked up my knee

Okej, idag var jag nog lite korkad.
Fast jag visste ju itne att det skulle gå såhär.
Jag lyfte Lucas (min brorsson som är snart två år. Just for the record) och då hände något med mitt redan så kassa knä.
Så nu kommer jag verkligen inte kunna cykla till skolan om det fortsätter kännas såhär.
Mamam ska boka tid så snart som möjligt för att få det kollat.
Tills dess får jag väl ta det lungt med träningen.
Bajsigt också eftersom dansen börjar på torsdag.
Jag och Rib ska gå på Salsa.
Ska bli sjukt kul faktiskt.

Idag har jag..
..Varit på bröllopsmässa (ska ju på bröllop i sommar så vi lovade att kolla om där var nåt eftersom Annika inte kunde gå själv. Det avr verkligen ingenting där. Fast Isak blev glad när jag berättade att jag faktiskt blev anti allt sånt där var. Det var bra för mig tror jag.)

..
Gått genom stan för att komma till kontoret vilket ledde till några verkligen inte planerade inköp. Dock bidrog mamma som tur var med en hel del av finansieringen så det var inte så hemskt för min plånbok som det hade blivit annars. Tack mamma! Så nu har jag vårjackor. Ja, i plural, fråga mig inte varför men det är så min familj funkar. Är det billigt så köper man flera stycken. Ja, jag kan iaf anpassa jackan efter kläderna nu till våren. (Våren som btw verkar komma nu. Det är underbart.)

..Jobbat på kontoret. Flytt på torsdag så där är en hel del att göra. Nästa helg är det flyttstädning som gäller. Sen har man lite kapial till resor i sommar. Det är gött gött gött.

..Tittat på tre bidrag i melodifestivalen, beklagat mig över den såliga svenskproducerade musiken som visas i, det jag skulle tro, Sveriges mest omtalade tävling genom tiderna. Det är en skam för vårt land. Efter dessa tre bidrag gav jag upp och satte mig vid datorn istället. Jag ska nog dock snart återvända till familjen framför tv:n och sätta mig och rita lite till. Rita vilket jag aktiskt har gjort lite idag med. Jag tror att jag blir nästan en annan människa när mitt imunförsvar har blivit besegrat.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0