Ibland funkar det trots allt.

Skillad som jag är lyckas jag missförstå skolklädesbeställningen och missar sista dagen att beställa skolkläder.
Ännu mer skillad som jag är mejlar jag skolklädesförsäljarna och får dem till att öppna shopen idag för att låta oss klantiga människor få en sista chans att beställa kläder.
Det är lite skillat av mig tycker jag.
Och jag måste säga att jag blir väldigt stolt när jag faktiskt lyckas med sånt här endast genom lite vilja och beslutsamhet (och en hel del övertalning och fjäsk).
Så nu har jag också beställt skolkläder.
Så snart komemr ni väl se mig stratta omkring i gråa mjukiskläder med grön text på där det står Naturhumanistiska Gymnasiet i Malmö.
Kanske inte så snyggt och attraktivt men ack så kul att ha ändå.
Det är ju inte alla som har såna kläder trots allt.
Så nu har jag fått en liten ego-kick och ska nog gå till sängs med den och kolla på nåt kasst tv-program i sann sjuk-anda.

Det snöar ute och bilar kör av vägen mest hela tiden där pappa är ute och kör.
Läskigt.
Och får en att längta mer och mer efter sommar.
Härliga, varma, underbara sommar.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Sifo

Hej på dig

2007-02-23 @ 00:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0