Hon minns bara stunder i periferin

Ehm.
Idag är en intressant dag.
Idag kan jag allvarligt talat inte svara helt ärligt på frågor som "Hur är det med dig?".
Jag är sjukt förvirrad i allmänhet och vet varken ut eller in just nu.
Varför vet jag inte.
Jag känner typ allt och inget på samma gång.
Riktigt läskigt faktiskt.

Så idag ha väl vart en bra dag kanske.
Ur vissa aspekter.
Dock inte alls en bra ur andra.
Men ja, de andra är väl grejer jag bara får acceptera och försöka att inte tänka för mycket på.
Det ska väl förhoppningsvis inte vara helt omöjligt.
Jag har ju inte så mycket till val.
Vilket i sin tur suger!

Och jag har insett idag, nu precis om jag ska vara ärlig, att jag visst inte alls är en sån som alla vet allt om.
Inte just nu iaf.
Just nu är jag ganska hemlighetsfull faktiskt.
På väldigt gott.

Nu måste jag lämna datorn så det blir inget snyggt avslut alls idag.
Men det får jag strunta i.

Hej.



dagens nya ord är iaf:
periferin - [pärifer'i] periferi(e)n periferier subst.
      ytterkant (av cirkel); ytterområde (bildligt "oviktig plats (i utkanten)")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0