Fuck it!

Ah, varför är jag så sämst på allt som har med teknik att göra?
Jag hade precis skrivit ett ganska långt (inte långt för att vara mig men en del grejer i) inlägg som faktiskt hade lite vettigt att säga.
Så sitter jag och kollar vilka kortkomandon som finns för datorn (explorer bara kanske?) och tydligen betyder ctrl + w att man stänger ner fönstret man är inne i just då.
Det ville jag inte riktigt veta just nu ju.
Iaf inte när jag hade min blogg uppe i det fönstret med mitt nya inlägg.
Gaah, jag är verkligen kass när det komemr till datorer.
Jag hade ju lagt fram en lång teori om varför jag är som jag är idag.
Varför jag börjar bli den jag var för ett halvår sedan igen.
Varför jag faktiskt tycker att jag lär mig av mina misstag och erfarenheter.
Jag lade ner en del tankar i mitt inlägg (oj, vad ovanligt då!).
Men ja, som sagt så är inte teknik min starka sida.
Och itne orkar jag skriva om allt.
Dels är jag för trött för att skriva det igen.
Och dels så har jag ingen riktig aning om vad som skrevs iom att det kanske inte lades ner så mycket energi på inlägget trots allt.

Återigen har här skrivits ett inlägg av mig med totalt onödig information.
Sådär onödig som är typiskt Josefin.
Det som jag vill tro är charmen med mig (snälla säg inte emot mig).
För att inte är det väl så många som kan konsten att skriva totalt meningslösa inlägg på en massa massa ord bara för att man vill skriva?
Den konsten är jag ganska grym på tycker jag.

Nä nu är jag verkligen trött, det märks om nåt på mina inlägg eftersom jag själv inte alls har någon aning om vad jag snackar om.
Så nu kallar sängen och mitt varma underbara duntäcke i det kalla rummet.
(Det är nog den bästa kombinationen som finns; en varm, mjuk, underbar säng i ett kallt, kyligt rum. Det är en oslagbar kombination.)

Hej.

I'm gonna start a revolution from my bed
'Cos you said the brains I had went to my head
Step outside 'cos summertime's in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
'Cos you ain't ever gonna burn my heart out

My soul slides away
But don't look back in anger
Don't look back in anger
I heard you say

At least not today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0