Börjar ju likna planering tom.

Planering som vi har lyckats med verkar det iaf.
För jag vet inte riktigt vad som kan hindra det från att bli riktigt nu egentligen.
Skulle väl vara om snökaoset blir enormt och stänger inne alla människor i hela Skåne i sina hus.
Men det ska vi ju verkligen hålla tummarna för att det itne händer.
Idag var jag nere på seglingen och softade.
Det var inte speciellt kul, eller det var ju på väg att bli som våra vanliga "get togethers" på kvällarna men iom att det var med andra också så blev det inte riktigt det.
Det var lite synd.
Och jag har insett att folk förstår sig nog inte på våra "get togethers" riktigt.
Inte dte mysiga och charmiga i det iaf.
Det är synd.
För dem alltså.
För jag ser det.

Iaf så har jag nästan planerat helgen nu.
Imorgon ska Steph, Anna och Isak hem till mig och plugga kemi.
Ska kolla om det är nån mer som känner sig manade till det annars får det väl bli bara vi och hemmalagad potatisgratäng (någon/jag var så dum att jag lovade Steph hemalagad potatisgratäng under lovet. Dumt gjort av mig iom att jag inte har en aning om hur man gör potatisgratäng. Men ja, det värsta som kan hände är väl att hon blir magsjuk.).
Iaf så måste jag plugga kemi eftersom jag inte ritkigt var så intresserad av att göra det innan lovet och provet kommer direkt efter lovet.
Störigt som bara den!
Men det ska väl bli lite mysigt iaf och om jag känner oss rätt så tror jag inte att det kommer bli så farligt mycket kemipluggande för vår del.
Dåligt eller bra, det beror på vad man strävar efter, eller?

Lördag ska först Magnus firas och sedan Danne.
Magnus ska ha kalas med kakor och sånt tror jag.
Det är ju alltid mysigt.
Speciellt när man tycker om den delen av släkten väääldigt mycket.
Det är alltid sjukt mysigt att träffas alla och ha vår speciella stämning som bara vi förstår charmen i.
Danne fyller 18 på fredag så han har hyrt en lokal att ha fedefest i på lördag.
Det ska bli sjukt kul och jag ser fram emot det väldigt mycket.
Måste kolla upp hur det blev med middagen först bara.
Måste nog snacka lite mer med honom så att jag faktiskt vet lite mer fakta om det.
Känns som att vår planering oftast behöver alla detaljer den kan få.
Men det lär väl iaf bli trevligt.

Nu ska jag snart in på mitt rum och försöka komma åt sängen under alla kläder som än inte åkt undan efter min början av rensningen av garderoben.
Varför har jag ingen självdiciplin?
Ah, det kan jag städa undan imorgon.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0