As we grow older the world grows bigger

Jag skulle vilja vara sådär liten och lekfull igen.
Jag vill ha en sån där liten värld som man hade när man var liten.
Med en mindre värld finns det mindre att tänka på.
Jag vill ha mindre att tänka på.
Jag är trött på att alltid få ta skiten när saker och ting inte blir som det var tänkt.
Jag försöker verkligen få allt att funka utan att såra någon elelr göra någon sur.
Tro mig, jag försöker verklgien.
Men de gånger det inte blir som man tänkt är det jag som får ta smällen också.
Jag är trött på det.
Jag blir faktiskt också besviken ibland.

Och jag är trött och febrig och mår skit, vilket man inte ska göra på ett lov.
Jag har tom tagit en alvedon.

Och nu känner jag att detta blev ett väldigt klagoinlägg så jag slutar innan det blir för tråkigt.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0