Actionman på MCDonalds och rövhål i sikt

Idag har också varit en bra dag faktiskt.
JHag vet inte vad som har hänt mig men nånting är dte nog.
Jaja, iaf så har jag inte fått alls mycket gjort i skolan idag.
Dåligt.
Framställde lite fruktluktande estrar och lite väldigt illaluktande andra estrar.
Det avr lite kul.
Men det är typ allt som jag har gjort där idag.
Men äsch, vi blev ju ändå klara med kapitlet till PBL:en idag.
Det var bra.

Idag efter skolan gick jag, My och Steph i stan.
Vi gick in och ockuperade delen av BokBok där provrummen är.
Vi var nog där inne i minst tjugo minuter.
Ja länge var det, men kul också.
Jag köpte ett par byxor till. (Jag är nog lite byxberoende tror jag.)
Sen när jag provade byxor i andra affärer skrek Steph och My på mig över att jag redan har för många byxor så då fick jag lägga tillbaka dem.
Men de har nog lite rätt även om jag inte riktigt vill erkänna det.
För det är alltid roligare att köpa nytt än att slänga ut gammalt.
Steph sa tom att det var helt okej att shoppa med mig och My.
Det tog jag välsigt mycket osm en komplimang faktiskt.

Vi tog så klart en matpaus i vårt lilla shoppande också.
Oh var annars om inte Mackedonkan?
Där satt vi och snackade ganska länge.
Och lekte med actionmannen som Steph fick av mig från Happy Mealet.
Den yckte hon om.
My med.
Så de lekte kinkylekar medans jag skrev i kompisboken My fick.
Han heter Plexus föresten, min favoritgladiator.
Ja, My och Steph fattar iaf.

När jag gick min runda till kontoret tog jag en extra omväg för att få gå lite mer.
Det belv ju ingen promenad i morse eller mer än det lilla i eftermiddags så det får bli en jääätelång på fredag.
När jag gick där i området jag egentligen inte alls hittar i men ändå vet att det är ganska nära ett visst rövhål såg jag ett visst sånt.
Ja, "The Rövhål" tom.
Det var lite läskigt.
För jag ville inte snacka med honom liksom för det vågade jag ändå inte.
Men ändå ville jag att han skulle se mig av någon anledning.
Mest tror jag för att jag var ju på bra humör ändå och jag ville väl av någon anledning visa att jag är glad nu igen.
Ja för det är jag.
Även om hjärtat slog som aldrig förr och jag blev sjukt nervös precis när jag var där vid honom.
Men jag är ändå glad.
Även om jag saknar att snacka med honom.
Att träffa honom.
Ja det där.
Men så glad som jag har varit denna veckan har jag blivit även utan honom.
Och det ser jag som väldigt bra.
Ja, mest tror jag att jag ville visa för mig själv att jag kan så mycket mer.
Att jag inte behöver tråna efter honom eller nåt.
Ja, ens bry mig mer om honom.
För vadå, det är ju verkligen inte så att mitt liv tar slut vid honom.
DET hade ju varit tragiskt om nåt.

Nä, jag ska fortsätta vara glad.
Jag ska fortsätta tänka såhär.
Bara så att ni vet.

Imorgon börjar salsan.
Då ska jag och Rib shaka som bara den.
Så kanske jag kan sluta vara sådär danssugen hela tiden.
Fast det är ju ganska trevligt att vara det med.

Nu ska jag sova i min underbara säng och drömma underbara drömmar.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0