What yesterday brings.

Idag sitter jag här.
Vid datorn.
Utan röst.
Den försvann igår.
Jag pratade för mycket med min redan kassa hals.
Nu hoppas jag bara att rösten kommer tillbaka förr eller senare.
jag hoppas på att mycket av det som försvunnit kommer tillbaka förr eller senare.

Igår var jag på fest.
Igår gick jag från festen långt innan den var slut.
Jag gick halv tolv.
Det brukar jag inte göra.
Jag brukar vara partytypen.
Men igår hände nåt.
Nåt som kanske hänt för ett tag sedan.
Igår fick jag nog.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj maj god! vad menar du? man fattar ju inte ett piss av vad du skriver, typ ever. och så blir det cp-mest nyfikenhet. förklara dig, människa! (låter jag arg? Det var inte meningen isf. )

2007-12-09 @ 23:22:56
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0