I have a hard time breathing.

Jag är speciell.
Eller lite annorlunda iaf.
Jag har en förmåga som inte alla har.
Min kropp rättar sig inte alls efter vad som borde vara.
Falsk krupp är en sjukdom man kan få fram tills att man är runt tolv.
När jag var tretton och åkte in till barnakuten med det sa de att detnog var sista gången jag skulle få det.
Jag var redan i äldsta laget.
När jag sedan var sjutton och åkte in med det sa de att jag var en stor flicka.
Att det var väldigt konstigt att jag hade det så gammal.

Inatt när jag vaknade.
(Det var kanske i morse, ingen var vaken här iaf.)
Så hade jag svårt att andas.
Och hostade konstigt.
Det låter precis som falsk krupp.
Eller något annat som gör att jag är helt konstig i halsen.

Jag hatar att inte kunna andas riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0