Give me a break.

Jag sover skitdåligt nu för tiden.
Vaknar alldeles stressad och uppgiven.
Mina drömmar stressar upp mig emr än jag redan är.
Jag drömmer om att jag är jagad.
Om att jag är på rymmen.
Om att jag är vilse.
allt möjligt skit so gör mig stressad.
Inatt var jag alla de sakerna, plus en massa annat.
Jag hatar det.
När jag vaknade var jag trött men kunde inte sova emr för jag hade sovit många timmar.
Jag var trött och stressad.
Jag får inte ro i mina drömmar.
Jag hatar det.

Ska försöka göra som Musse Pigg gör.
Säga till de som jagar mig att sätta sig och spela poker med mig istället.

Men nu måste jag ringa Jensens.
Och sen sticka till mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0