Even though I laugh at it, it still makes me sad.

Jag drömde en väldigt skum dröm inatt.
Förutom det jag redan har nämnt.
Det andra jag drömde var mest bara skumt.
Men har oroat mig mer än det andra jag drömt den senaste tiden.
Det har verkligen gnagt i mig.
Jag vet inte om det är det faktum att jag har jobbat en massa timmar idag som gör att jag är extra känslig, eller om det helt enkelt hade varit så annars också, men jag nlir tom tårögd.
Jag är väldigt duktig på att analysera allt och inget.
Det är det jag gör.
Jag analyserar allt som har blivit sagt till mig om drömmen och vad det betyder.
Jag analyserar vartenda ord.
Jag överanalyserar.


Och förlåt, men jag kan verkligen inte göra det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Nu undersöker jag lite, så skulle bli jätteglad om du kunde svara på en fråga. Frågan är: Vad tror/tycker du om Britney Spears? Tack så mycket :) Ha en bra dag!

2007-12-26 @ 23:02:47
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0