Bright side of life.

Ibland, när jag tänker efter, påminner jag mig själv om hur bra jag faktiskt har det.
Speciellt sådana här tider på året.
Jag inser vilken tur jag har haft genom livet och hur lyckligt lottad jag faktiskt är.
Jag inser det på ett sätt som får mig att uppskatta allting lite mer.
Det får mig att känna mig trygg.

Jag vet att vad som än händer har jag en familj som finns här för mig.
Vad jag än väljer att jobba som så finns de här att stötta mig.
Hur jag än ser ut så känner de mig redan som den jag är.

Jag inser detta och mår bra.
Det är nog det jag mest älskar med julen.
Att jag blir påmind om det lite mer vid jul än annars.
När alla är samlade.

Det är det julen betyder för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0