You make me sing.


Läser gamla inlägg.
Inte i min egen blogg.
Utan i någon som betyder oerhört myckets blogg.
Inlägg om mig.
Bland annat.
Och jag ler stort när jag läser dem.
Det är en hel del saker jag kommer att tänka på när jag läser det.

Jag blir glad när jag läser det.
För jag blir alltid glad när jag tänker på personen i fråga.
För denna person gör mig lycklig.
Väldigt, väldigt lycklig.
Och jag hoppas att jag gör att personen också känner sig lycklig.

Jag ska tillbringa helgen ensam med denna person i helgen.
Bara vi två.
Själva.
Bland alla 08:or.
Ser fram emot det så otroligt mycket.

Ja, denna person är oerhört viktig för mig.
Oerhört, väldigt viktig.

Tack för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0