The summer is over.

Imorgon börjar jag skolan igen.
Mitt sista år.
Läskigt.
Detta är sista dagen på mitt sista riktiga sommarlov.
Läskigt.
Även om jag inte ritkitg fattat varför just detta är ens sista riktiga sommarlov.
Men imorgon börjar allvaret igen.
elelr nja, om två veckor börjar väl allvaret igen.
nu är det bara estetisk verksamhet först i två veckor.
Men ändå.
Det är ju skolan trots allt.
Något jag inte längtar till.
Faktiskt.
Men hur ofta gör man det?
Hur ofta säger man att det har varit ett lagom långt lov och att man gott kan börja skolan igen nu?
Inte speciellt ofta nä
Men imorgon börjar det igen iaf.

Man får iaf träffa alla igen.

Det är ju bra.
Måste kolla så att jag har mitt matkort föresten.
Kan vara bra att ha ju.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0