Stand by you.

Idag känns saker och ting bättre.
Lättare.
Lugnare.
Även om jag känner mig lite elak.
Lite taskig.

Har tagit tag i saker lite idag.
Och igår.
Så förhoppnigsvis blir allt lite bättre snart.
Och lättare.

Förlåt för att du fick ännu ett orosmoment.

Kaske är det dags för mig att inse att saker blir lättare när man verkligen tar tag i dem.
Att problem har en tendens att lösa sig.
På ett eller annat sätt.
Och att oroandet och konsekvenserna blir så mycket lindrigare (är det ett korrekt ord?) om man inte skjuter upp det.
Kanske är det dags för mig att tänka så när det gäller mina studier också.
Kanske är det dags för mig att bli lite mer seriös.
Med allt.
Och med inget.
Kanske...

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0