Right here waiting for you.

Väntar på Jocke.
Har verkligen tråkigt nu.
Det känns konstigt att sitta hemma hos honom utan honom här.
Det är roligare med honom här.
Jocke ringde nyss.
De kommer om en halvtimme typ.
Det kommer bli en lång halvtimme.

Tittar på project runnaway.
Jag vill också kunna designa kläder.
Det hade varit lite coolt.
Jag måste börja använda min sydocka mer.
Hoppas jag får lite mer tid och så för den nu när vi bara har drama i skolan.
Då ska det sys.
Fast det har jag sagt tidigare gånger också.
Jag vill helt enkelt kunna sy mer.

Nu ska jag spela harpan tills Jocke kommer.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan.
Jag undrar vad du har för sydocka? och vad du har köpt den? Jag letar efter en sydocka exakt som sånna dem använder i projket runway..
Om du vet snälla maila mig..//Sara

2008-01-21 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0