Our hearts will shine.

Känns som att jag inte bloggat på några dgar nu.
Har en del i skolan.
Även om det bara är andra veckan nu.
Men imorgon avslutar vi intensivkursen vi haft dessa två veckor.
Jag tycker faktiskt att det är lite synd.
För jag har haft skitkul under dessa veckor.
Ändå.
Och jag känner själv att jag har utveckklats supermycket.
Det är verkligen jättekul med drama.
Och improvisationer.
Ja, det kommer kännas lite synd att gå tillbaka till vanlig skolgång.
Även om vi hållt på till fem några dagar.

Ja, imorgon gäller det.
Imorgon ska vi visa upp vad vi lärt oss under två veckor.
Och jag kommer säkert få hjärnsläpp och inte kunna tänka ut nåt alls.
Eller så kommer jag prata på om en massa som ingen annan fattar.
Eller så kommer jag helt enkelt  lyckas, få bra betyg, höja mitt snitt (vilket behövs) och bli jätteglad.
Gissa vilket jag hoppas på.

Jag måste komma ihåg att hämta ut tågbiljetterna imorgon också.
Verkligen.
Får göra det udner lunchen.
Eller nåt sånt.
Nån ledig stund jag har imorgon iaf.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0