Mr Moon.

Jag har ont i magen.
Stundtals väldigt ont i magen.
Så jag gick från Mando-konserten idag.
Jag orkade inte stå där och försöka dansa och hoppa när allt min mage gjorde var att skrika till mig att lägga mig ner.
Även om det var en trevlig konsert.
Fick ont i magen innan andra föreställningen idag.
Men jag klarade föreställningen.
Det gick tom hur bra som helst kändes det som.
Vi fick rosor när vi hade gjort den andra föreställningen tom.
Det var riktigt gulligt av lärarna tyckte jag.
Och jag har tyckt det har varit skitkul med drama.
Verkligen skitkul.

Nu ska jag gå och packa inför helgen i Stockholm med Jocke.
Helgen som jag sett fram emot ett bra tag nu.
Det ska bli så skönt att bara umgås på tu man hand.
Så nu ska jag packa.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0