In the moment.

Idag har jag skrivit två inlägg som inte blivit publicerade.
Ett för att jag verkligen inte orkade avsluta det.
Visste inte vad mer jag skulle skriva där heller.
Och ett för att innehållet bara var löjligt.
För att jag ändå inte vill skriva om det.
Betyder det att jag börjar värna om kvaliteten på inlägg?
Eller att jag helt enkelt har blivit kass på att skriva?

Jag vill tro att jag bara hade en liten svacka idag.
Jag hoppas det.
Och att jag är åter i gamla spår imorgon.
För isf ska det bloggas.
Som attan.
Men inte idag.
för idag går det segt för mig.
Orden flödar inte fram på skärmen, av mina fingrar som rör sig lätt över tangentbordet, lika bra idag.
Men förhoppningsvis imorgon.
Hoppas, hoppas, hoppas.

Och föresten jag ska kanske ta tvärflöjts- eller pianolektioner till hösten.
Tvärflöjt har jag ju faktiskt ångrat att jag sutade på
Men tiden är lite dum.
Och piano hade varit kul att kunna.
Verkligen kul att kunna.
Så jag får se vad det blir.
Men nåt blir det.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0