I'll always look back.

Jag hittade mina nycklar idag.
Det är väldigt skönt att veta var jag har dem igen och veta att jag inte slarvat bort dem helt.
De var egentligen inte så svåra att hitta.
Hade bara letat på fel ställe.
Men nu har jag dem iaf.
Så nu behöver jag inte städa rummet av den anledningen längre.
Men jag måste nog ändå städa.

Idag har jag hämtat ut min lön.
Från sommarjobbet.
Det är skönt att ha det gjort.
Så nu vet jag att jag inte missar att hämta ut den och förlorar några tusen på det.
Det hade varit surt som bara den.

Men jag måste få tag på henne jag undervisade i matte.
Och jag vill inte ringa.
Ska ta och sms:a henne nu istället.
Ja, det gör jag.
Så gör fega Josefin istället.
Jag älskar sms-tekniken.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0