I have lost my illusion.

Jocke är här nu.
Han sitter på mitt rum och kollar mejlen.
Han vet inte att jag sitter vid en annan dator och bloggar.
Och inte kommer han få reda på det förrän imorgon när han ska kolla om jag bloggat något i skolan.
Vilket jag ska försöka att göra.
Försöka hinna med.
För jag tror att det är hyfsat lugn dag imorgon.
Det måste det väl ändå vara en fredag?

Idag sa Stephanie att det sken om mig.
Att det liksom bara lyste nåt från mig.
Sen konstaterade hon att dte kanske var för att Jocke skulle komma idag.
Men det kan nog stämma.
Typ allt det hon sa.
Att jag sken lite.
För idag har varit en bra dag.
En riktigt bra dag.
Idag har jag varit nöjd.
Och glad.
Och definitivt på bättre humör.
Ja, det får gärna bli en sån dag som det var idag imorgon igen.
Det hade varit trevligt.
Och avrför skulle det egentligen inte bli det?

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0