Harmful to the blind.

Idag har jag hunnit att både leka med Felicia och Stephanie.
Det är bra.
Och mysigt.
Jag låg och solade en stund med Felicia tom.
Men det var varmt.
För hennes studsematta ligger helt vindstilla.
Och då menar jag verkligen helt vindstilla.
Men det var mysigt.
Jag och Steph tittade bara på tv och åt.
I ett antal timmar.
Men det var väldigt mysigt.
Och sådär härligt lov-slappt.

Och det avr skönt att prata med Felicia.
Inte för att hon sa så mycket.
Utan mer för att det gav mig lite nya tankesätt typ.
Ja, det var en bra dag idag.

Och allt är bokat till helgen nu.
Det blir Skara för mig.
Den där lilla staden i Västgötland.
Den lilla staden med den stora kärleken.
Så helgen blir definitivt bra.
Och jag kom på det att det kommer innebära att jag varit upp i Skara första och sista helgen på mitt sommarlov.
Det är väldigt bra.
Inte just för att det var första och sista helgen.
Utan för att det är
Alltid bra att vara där.
Alltid mysigt och roligt.
Så det kommer bli kul.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0