Friend of the devil.

Jag har ont i magen.
Inte sådär som jag haft någon gång.
Inte fullt så ont.
Men ont.
Min mage har varit skum sen igår.
Jag kanske inte tåler lax.
Eller nåt sånt.
Har växlat mellan ont i magen och illamående sedan igårkväll.
Nu är det mest ont i magen med en gnutta illamående.
Det är inte kul.
Ska nog sova strax därför.

Är inte på topphumör nu heller för den delen.
Är verkligen inte superglad.
Men så är väl livet ibland helt enkelt.
Tycker inte om sättet bara.
Så jag blir lite nere då.
Ska nog sova strax därför.

Har gjort klart mitt halsband och armband nu iaf.
Det var rätt kul.
Och ganska enkelt faktiskt.
Så nu är det klart till på lördag.
Men man blir lite trött av pärlor.
Ska nog sova strax därför.

Imorgon kommer Jocke iaf.
Det är bra.
Det är riktigt bra.
Jag räknar timmarna.
Det är bara en natt och en halv dag kvar nu.
Så när jag vaknar igen är det nästan ingen tid alls kvar.
Det är bra.
Ska nog sova snart därför.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Steph

Din blogg är helt maked over ju! Hur fick du den så fräsig?
Jag hoppas du mår bättre nu. Tänkte ringa dig.

2007-08-05 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0