Där jag aldrig sagt hur mycket jag gillar dig.

Sitter vid datorn nu för första gången på några dagar.
Nä, nu ljög jag föresten.
Jag satt vid datorn igår.
För att bränna en skiva.
Men det räknas inte.

Det var bröllop igår.
Tomas och Annika gifte sig och hade ett väldigt trevligt bröllop.
Jocke var med som min respektive och jag hade det jättemysigt hela kvällen.
Och Anders var lite kul när han skulle gå på Jocke med sitt gäng.
Eller rättare sagt "gäng".
Så som de försökte se stora och tuffa då har jag aldrig sett dem förr.
De lyckades inte särskillt bra heller.
Jag tror att de alla där egentligen tyckte om Jocke.

Men åter till brölloet.
Tomas och Annika hade ett jättefint bröllop.
Det var verkligen jättevackert i kyrkan och man förstod lite charmen i att gifta sig.
När den tiden är inne då dvs.
De var både superfina i sina kläder och dyl.
Lucas och Tomas hade matchande västar, "suffidull" eller vad den där slisliknande saken hette och knappnålsblomma.
De var både superfina.
Och Annika var verkligen superfin i sin klänning och håruppsättning.
Ja, det var väldigt trevligt på bröllopet.
Maten var jättegod, stämningen var bra, min bordherre var underbar, folket var trevliga och framför allt; Tomas och Annika verkade nöjda.

Ja det har varit en väldigt bra helg.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0