Da Da Da Da Da Da Da.

Har varit på bio idag.
Med mamma, Anders och Lollo.
Vi såg Simpsons-filmen.
Den var ganska bra.
Tyvärr hade jag nog fel inställning när jag såg den vilket gjorde att den inte uppskattades helt.
För jag har hört att den inte var lika bra som tv-serien.
Så jag tänkte på det.
Men den var bra.
Faktiskt.
Dock passar Simpson's nog bäst som tv-serie.
Men den hade sina roliga inslag.
Vissa väldigt roliga.

Och det var ju trevligt och mysigt att gå på bio.
Det uppskattas ju alltid.
Och Surprise, Surprise! jag somnade inte.
Även om jag kände innan att jag nog skulle det.
Jag var klarvaken genom hela filmen.
Det ni!

Nu tittar Lollo på Simpsons på tv:n.
Man kanske ska göra henne sällskap?

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0