Always waiting.

Jag är väldigt trött idag.
Det blev ganska sent igår.
Och jag var trött redan innan jag stack till Felicia.
För igår cyklade jag nästan uppemot fyra mil.
Eller 3,5 kanske.
Definitivt mer än jag gjort tidigare iaf.
Så jag blev lite stolt.
Jag cyklade till Skanör.
Med cirka tio andra personer.
För att hjälpa till att väcka uppmärksamhet till Kenneth Brocknäs insamling till barncancerfonden.
http://www.inlinesskanerunt.se/

Det var en upplevelse och rutten blev väldigt trevlig.
Han uppnådde dessutom sitt mål och en hel del därtill.
Vilket var väldigt bra.
Det hela slutade med att han åkt cirka 70 mil på inlines under en vecka.
Det är cred.

Konstigt nog har jag inte alls någon träningsvärk eller nåt i benen.
Vilket jag trodde jag skulle få.
Men det är väl iof skönt att inte ha det.

Men all heder åt Kennth och det han gjort.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0