Alltid samma känsla.

Sitter vid Jockes laptop nu.
Han är iväg så jag roar mig själv här uppe i Skara nu.
Har sovit längre än jag gjort på länge.
Det var ganska skönt faktiskt.
Ska ut på stan strax och kolla efter present till Jonas.
Han fyller år idag.
Ska sms:a honom och säga grattis.

Pratade precis med Jocke.
Och hans bror.
Och hns syster.
I telefon.
Snacka om förvirrande.
Men lite kul.
Hängde dock inte med så mycket på vad hans bror sa.
Lite pinsamt.

Igår åkte jag buss i sex timmar.
Det var faktiskt smidigare att åka buss än ta tåg.
Lugnare också.
Så det får det nog bli i fortsättningen.

Nu ska jag göra mig i ordning och försöka hitta affärer i Skara.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0