Your anyone

Är glad nu.
Samtidigt som jag tänker och pratar om saker som brukar få mig att bli nere.
Jag blev nog lite nerstämd när jag började tänka och prata om det.
Men är ändå på något sätt glad samtidigt.
Idag har varit en bra dag.
En väldigt bra dag.
Har varit på Fields med mamma, Lollo, mormor, My och en kompis till Lollo.
Riktigt mysigt.
Sen har jag bara softat hemma.
Har haft det mysigt och härligt hela dagen.
En riktig lovdag.
Och en bra sådan.

Imorgon ska jag nog gå på dejt.
Ja, förhoppningsvis blri det det.
Eller ja, alltså inte dejt som i någon dejt som jag har en massa att skvallra om.
Som att jag skulle ut och träffa någon kille (eller tjej för den delen om jag ska vara sån).
Ska på dejt med My.
Och se "The number of 23".
Verkar sjukt bra.
Ska bli mysigt iaf.
Det är riktigt länge sedan jag var på bio så det ska bli kul.
Sist jag var på bio somnade jag föresten.
Fast bara några sekunder.
Eller kanske max två minuter.
Jag lovar.
 
Idag ringde Steph mig.
Så hon fick lite uppdateringar om vad som har hänt här.
Och jag fick lite uppdateringar om vad som har hänt i förorten till Boden som hon vistas i just nu.
Boden som btw inte ens är en stad som Steph tydligt förklarade för mig.
Du borde komma hem nu Steph.
Vi saknar ju dig.
Jag saknar dig jättemycket!

Nu ska jag nog sega inne på mitt rum istället.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0