We've got more bounce in California.

Idag har jag studat satan.
Värsta plugghästen typ.
Så nu är jag helt slut.
Så nu är det sängen som gäller för mig och My.
My med äckliga ostbyxor.
Ost säger hon ja.

Nu ska vi sova på all historie- och samhällsskit som vi har lärt oss idag.
"Det säger mamma är bra."

Skriver mer imorgon.
Så där har ni nåt att se fram emot.
Eller nåt sånt typ.
Vem vet, jag kanske har nåt riktigt superspännande att berätta om imorgon.
Annars kan jag alltid deklarera Sveriges väg från bondesamhälle till ett demokratiskt styre i städerna.
Fast vi hoppas på att det finns nåt mer intressant att skriva om.

My säger att jag skriver "åt helvete konstigt. Babbel babbel."

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0