Ursäkt? Förklaring? Allmänt svammel?

Jag har ont i huvudet idag.
Som att jag har varit ute hela natten lång igår.
Men det har jag inte.
Jag kollade bara på skräckfilm igår med My.
Och jag måste få säga det själv att jag har blivit mycket bättre med skräckfilmer.
visserligen blev det ett par skrik och jag kröp nog väldigt nära inpå My stundtals men ändå.
Jag är mycket bättre med det nu än innan.
Jag tror att skräckfilm är det jag ska kolla på om jag ska på filmdejt iaf.
Det trodde My med.
Först var det "Motorsågsmassakern" och sedan "När lammen tystnar".
När lammen tystnar kändes som en helt annan film denna gången än sist jag såg på den.
Jag tror att jag fattade lite mer av den denna gången faktiskt.

Igår var en dag som ägnades mycket åt tankar.
Tankar som jag försökte skjuta undan men som höll sig kvar hela dagen.
Jag hatar såna tankar.
Deär nog mest jobbiga också för att jag kan verkligen inte göra något åt dem.
Det är såna tankar som jag hålelr för mig själv.
Som ekar i mitt huvud hela dagen och hela natten lång.
Tankar.
Hemsökande tankar som gjuter sig fast och håller ett hårt grepp om allt som kommer i dess väg.
Usch, jag tycker inte om att tänka.
Jag tror nästan jag sa lägga av helt och hållet med det.
Kan väl återuppta det någon gång om ett tag om jag känner att det behövs.
Ja, jag ska fundera på det.

Blev fyllesms:ad häromnatten av en gammal bekantskap.
En gammal bekantskap som kontakten bröts med av någon/flera(?) anledningar.
Men det kändes skönt att få höra ifrån personen igen.
Kändes som att det inte blev lika spänt på något sätt.
Jag tycker inte om när bekantskaper får tvära slut och sedan spänningar.
Kanske därför jag drömde om så mycket sånt inatt.

Hm..

Nu ska jag baka tårta med Louise.
Och därmed lämna min dator för en stund.
Märk väl; Min dator.
Ja,jag har fått internet på min dator nu så nu slipper jag bosätta mig på Lollos rum eller kontoret.
Nu kan jag datornörda mig hela natten lång utan att någon märker det.
Är det bra föresten?
Ja, jag har iaf en egen, nästintill perfekt fungerande dator.
Dock är den seg som attan och konstig med scrollandet och har ingen musik och kan inte helelr spela upp musik osv.
Men det bryr jag mig inte om för den är min, och bara min.
Och jag är glad.
Typ nästan iaf.
Förutom lite grejer.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0