Say you will, say you want.

Blä.
har en sån där jobbig känsla just nu.
Vet att den kommer vara över ikväll antagligen.
Elelr iaf delvis.
Men den är ändå jobbig.
Och jag är, bortsett från den, väldigt glad idag.
Och ledig från det mesta.
Och spontan ledighet är aldrig fel.
Utan snarare grymt skönt.
Ska bara gå på intercrossen ikväll.
Och sen ska jag nog ta en aus från intercrossen.
Knäna pallar inte alls det nu.
Så en sista gång idag kanske?
På ett tag iaf.
Måste komma på hur jag ska träna istället då.
För jag vill träna.

Nu så ska jag försöka bröja sy på en klännig.
Fast jag vill ha en provdocka.
hade varit mycekt enklare då.
Men men.
Vi får väl se hur det går.

Och jag ska bli på bättre humör.
För jag vill bli av med den där känslan.
Och ska bli det också.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0