Paint the silence.

Jag orkar inte med samhällskunskapen!!!!
Är så trött på allt om olika partier som vill en massa olika saker som jag bara blandar ihop.
De strävar efter det bästa möjliga samhället, räcker inte det att kunna det?!
Politik är ändå tråkigt och inte alls min grej.
Jag förstår nu verkligen varför jag valde natur och inte samhäll.
Tack o lov för det valet.

Fast jag ahr fattat helt och hålelt nu det komiska med att kalla sig själv sosse när man går på privitskola där man lär sig starta egna företag och seglar.
Så duktig har jag blivit på politik iaf.
Fast om det är så duktigt vet jag inte.
Det är nog egentligen ganska allmän kunskap.

Det har snackats en del om honom i skolan idag.
Han har smygit in i olika ämnen under dagen.
Lite läskigt faktiskt.
Fast inte på något dåligt sätt liksom.
Utan bara sådär att han har gjort det.

Jag gick hem från skolan idag.
Gick en omväg och ahde det superskönt ute.
Det avr varmt och kvavt så jag fick ta av mig jackan och gå i koftan bara.
Det var skönt.
Och romenaden var helt underbar.
Jag blev på superbra humör och gick runt och log och hoppade nästan.
Bara sådär utan anledning tom.
Det var helt underbart.
Jag brydde mig inte ens om att folk tittade på mig hela tiden, orkade inte ens bry mig om varför de gjorde det.
Jag var glad ju.

Jag tom dansade i skolan idag.
Fast då sa My och Anna till mig att sluta och skrattade åt mig.
Men det hindrade mig inte från att fortsätta.
Jag var dansig och skulle därför dansa.


Provet idag gick nog sådär.
Hade velat skriva om det tror jag.
Men ja, så kan det gå.

Har ändå inte tid att fundera över det typ.
Måste plugga mer.
På skitpolitiken och styrelsesätten och det där andra skitet som är astråkigt.

Blä för politik och sånt som bara är klyddigt.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0