Ont i magen.

Andra dagen i rad jag har ont i magen på kvällen.
Fattar inte varför och tycker inte om det heller.
Kan inte komma ihåg om det känns som det där magonda jag alltid hade för ett litet tag sedan.
Kanske det är samma?
Det gör iaf ont, typ sånt där som gör att man mår illa.
Usch, jag hatar ont i magen.

Idag har jag haft en riktigt flitig dag.
Jag har jobbat på kontoret, hjälpt mormor med hennes dator (ja, jag hjälpte med saker som handlade om teknik, tänka sig. Snart fryser väl helvetet över också.) och varit på bio.
Vi såg "300".
Den var riktigt bra faktiskt.
Om än något av en killfilm om man kollade sig runt om i biosalongen.
Jag tro att vi var kanske 10-15 tjejer i salongen som var fylld med ca. 300 personer.
Fast ja, jag är ju inte den som klagar på sånt.
Filmen var bra och underhållande och det avr kul att gå på bio igen.
Var grymt länge sedan sist.
Och jag somnade inte idag heller.
Var väldigt trött och kände hur ögonen ville slutas men jag sa nej och höll dem öppna.
Förmodligen för att jag verklgien ville hänga med i hela filmen.

Nu orkar jag inte sitta och skriva mer här nu.
Jag ska in på mitt rum och försöka få det magonda att försvinna.
Sen ska jag sy en topp hade jag tänkt.
Får väl se hur det går.
Måste bestämma hur den ska se ut också.
Attans vad jag vill ha en provdocka.
Det är det enda jag vet jag önskar mig till min födelsedag.
Det är nog det första jag har önskat mig på 10 år.
Men tills vidare får jag väl försöka komma på nåt bra sätt att sy kläderna på.
Jag ska iaf börja sy mer, det är en sak som är säker.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Gabbe Tabbe

Du va där med emil.. erkänn erkänn, varför var inte jag bjuden? :/

2007-04-05 @ 01:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0