Nevermind me

Har haft en ganska pissig dag idag.
Jag är på riktigt så sjukt trött på mig själv.
Och tyvärr är det den enda person som jag inte på något sätt kan undvika.

Jag har ransakat mig själv lite.
Eller ransakat och ransakat, snarare tänkt efter vad jag är för nån.
Det är nog därför jag har haft en så dålig dag.
Och jag tror nu att jag har kommit fram till lite saker.
Fast jag ska nog fortfarande hålla allt vad jag har ransakat mig för hemligt.
Ananrs kommer jag bara få göra om allt från grunden.
För jag lyckas trots allt hålla tyst.
Även om det handlar om mig.
Även om jag känner att jag behöver prata.
Men jag vill inte.
Jag vill berätta, men inte prata.
Jag vill prata, men inte berätta.

Och ja, jag vet vad jag vill ha.
Jag kom på det också idag.
Jag vet vad jag vill.
Tror jag.

Nu ska jag laga mat.
Skriver mer sen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0