My favorite mistake.

Kom precis på att jag ju inte komemr hinna läsa ut "Det går an" imrong.
Mamam ska ha kalas typ direkt när jag kommer hem.
Och jag hade tänkt träna intercrosse innan.
Intercrossen får skippas antar jag.
För att jag MÅSTE läsa den där förbannat tråkiga boken.
Blä, den är nästan i Candide-klass.
Och det är itne bra.

Nu ska jag slänga mig i sängen och plugga riktigt ordentligt.
Och försöka att inte somna på böckerna.
För det hade inte varit bra.

Och jag är sur på politiken.
För det drog ner mitt underbara humör en massa.
Visst, jag är fortfarande på bra humör men så fort jag tänker på politikgrejsen så blir jag trött.
Och det är inte superlätt att låta bli att tänka på det när man måste plugga satan på det.

So here it goes.

Hej.

Come on into my waves
You can sleep in my caves
Let me know that you will hold me

Till the tides take my soul

Open your eyes and you?ll see
Daydreaming wont concur me
no it wont concur me

Only the good guys can get
what their coming for
All of the dreamer must take what?s apart
Only the good guys receive
what they came here for
And all you dreamers
will leave with a broken heart

Reality
you better face it
Your blood is red
one bite - you?ll taste it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0