Medan de andra sover i mitt uterum.

Idag ahr vi haft gangträff.
För första gången på väldigt länge.
Alldelels för länge.
Och med gangträff menar jag inte sådär att vi från ganget träffas liksom i all allmänhet.
Nä, gangträff är när vi från ganget, och endast vi därfirån träffas och umgås.
Det är mysigt.
Sjukt mysigt.
Och My skrämmer mig.
Och Anna tycker att jag är så tjock det går att bli.
Och ja, jag är den som är mest vaken av oss.
Men nu ska jag nog gå ut till dem igen.
Känenr att anledningen till att jag gick in här nu och satte mig vid datorn avr inte ritkigt bra kanske.
Kanske, bara kanske.
Vad vet jag?
Jag är ändå bara en tjej i sina bästa är som är sönderbränd och ser bilder av frigolit när hon blundar.
Det är ganska illa det.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0