Maybe get rid of you, and then I'll get back to me.

Jag har nog mognat lite den senaste tiden.
Eller så har nånting annat hänt.
Nånting är det iaf.
För jag har slutat göra saker jag ångrar (det kan ju disskuteras huruvida det verkligen stämmer.).
Men jag har framförallt slutat ångra saker jag har gjort.
Och det stämmer faktiskt.
Varför vet jag itne.
Hur vet jag heller inte.
Jag vet dock att det är grymt skönt.
Och det tar bort en del av den där jobbiga känslan jag känner alltför ofta vid vissa tidunkter.
Jag är nog ganska nöjd.
Eller ja, jag ska lära mig att omprioritera så jag måste sluta tänka efter så mycket kring allt sånt.
För jag måste omprioritera saker och ting.

Jag och My var och fikade idag efter att jag hade haft min matteundervisning.
Vi satt och snackade en hel del på Paus och det kändes inte speciellt lockande att gå därifrån för att sticka till intercrossen.
En grej med fikan idag avr att jag och My snackade om det vanliga lite.
Jag berättade lite saker för My som jag har velat berätta ett tag nu.
Just för att My är så sjukt bra att snacka om sånt med.
Och idag var det extra skönt.
Idag låg hon på samma nivå som jag.
Med samma tankar.
De tankar jag skäms lite över.
Som jag egentligen inte alls vill ha eftersom jag är rädd för vad det kan komma att innebära.
Men My kände tydligen likadant.
Och tillsammans kan vi väl vara patetiska.
För även om jag skäms lite över det så kan jag inte förneka att jag tycker det.
Det kanske är våren och solen som gör det med mig/oss.
Kanske umgänget.
Kanske bara helt enkelt vardagen och vi själva.
Kanske tom media.
Nånting är det iaf.
Och oavsett vad det där nånting är så önskar jag lite att allt hade varit så.
Eller okej, jag önskar mycket.
Tyvärr.
För mycket skulle jag tro.

It was silly of me to believe
That if I just opened my heart
Things would come naturally
Joke's on me...yeah

I miss you so much
I long for your love
It scares me
'Cuz my heart gets so weak
That I can't even breathe
How can you take things so easily?
Baby, why aren't you missing me?


Okej, nu orkar jag it hålla på med detta längre.
Jag är trött och behöver sova.
Men jag har iaf bestämt mig för att börja dagen med att halsa kaffe som jag fick göra i morse.
(Halsningen ebrodde mest på att jag var sen och hade bråttom.)
För det gjorde gott för mig och jag avr pigg och glad redan på första lektionen.
Emil t.o.m. klagade på att jag var för glad så tidigt på morgonrn.
Så det måste det bli imorgon med.
Speciellt om jag ska orka med Datorkunskapsredovisningen.
Usch, jag vill inte ha datorkunskap.
Lite hoppas man på att Lotta får värkar imorgog och åker in för att föda så att vi slipper redovisningen.
Det hade varit väldigt bra tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0