Like indecision to call you.

Jag har typ fått jobb idag tror jag.
Läskigt ju.
Och vet inte riktigt alls hur det komemr vara där.
Men det är väl värt att prova på iaf.


Min underkropp är helt slutkörd nu efter salsan igår och intensiv intercrosseträning igår.
Satan vad jag inte kommer kunna anstränga mig imorgon.
Inte för att jag behöver det heller.
Filmkväll kan därför bli ganska soft.
Det hade det ju blivit i vilket fall som men nu blir det ju extra skönt.
Fast har ganska fullspäckat program för imrgon.
Jag gillar ju att ha lite ledig tid.
Tid för en massa oplanerade saker att hända.
Men vem är jag att klaga.

Nu ska jag nog ta och leka lite med min telefon.



Nu har jag lekt lite me min telefon.
Lite lite.
Det var supertråkigt ju.

Gud vad jag är rastlös.
Vill röra på mig av någon konstig anledning.
Ska nog ut och hoppa lite studsematta.
Även om jag hatar det och alltid får ont i huvudet.
Vilket jag redan haft hela dagen pga vädret.
Ah, det får stå ut, nu ska jag motionera.



Nu ha rjag hoppat på studsemattan också.
Sjukt intensivt hopapde jag...
...i sidär en låt ungefär.
Men min kondis är ju inte direkt på topp så det var bra av mig.

Men jag orkar faktiskt inte skriva mer nu.
Är sjukt trött och ska gå och lägga mig typ nu.
Måste upp tidigt imorgon och sticka till kontoret inann skolan.
Usch.
Fast egentligen; "Sjukt skönt med jobb!"
Så jag klagar egentligen inte.
Jag ska ta och sova ut på måndag iaf.

Och jag borde ha bestämt ämne till desktopen imorgon.
Men det får komma sen.

Och jag ahr föresten kommit på vilken sida jag besöker flest gånger per dag.
www.letssingit.com måste det helt klart vara.
Grymt bra idé med den sidan.
Så den får min förstaplats bland sidbeökande.
Eller nåt sånt.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0