I'm a lumberjack and I'm okey.

Ska plugga nu.
Egentligen.
Borde plugga nu.
Egentligen.
Måste plugga nu.
Egentligen.

Men Isak gjorde så att jag fick lumberjack-låten på huvudet och man kan inte göra något seriöst eller vettigt med den låten på huvudet.
Så jag skyller på Isak.
Eller tackar för att jag har en (om än väldigt dålig) ursäkt för att inte plugga.

Jag måste sluta komma på ursäkter för att inte plugga!

Snart är det sommarlov.
Sommarjobb hade ju varit trevligt då också.
Men det får man ju se hur det går.
Bajs, jag vill ha sommarjobb!

Idag är det 68 dagar till Roskilde.
68 dagar!
Härligt.
Det betyder att det är väldigt snart är sommar.

Fast nu vill jag bara ha helg typ.
Denna veckankomemr bli så sjukt dryg.
Har hur mycket som helst att plugga på.
Och jag hatar att plugga.

Men nu ska jag göra ett försök iaf.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Isak

ROOOOOSKIIIIILDE!!! =D

2007-04-24 @ 20:27:04
URL: http://sovstadsskildring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0