I think it's time for you to hear these lines.

Bara ett kapitel kvar av boken nu.
Den är tråkig.
Men nu har det börjat hända nåt iaf.
Måste läsa ut den ikväll dock.
Tråkigt.

Jag har laddat ner gamla, gamla låtar idag.
Som Tomas och Annika lyssnade på när de träffades.
Och det är ju ett tag sedan de träffades.
Såna som spelades en massa då.
Det är helt mysigt att lyssna på dem och märka hur man komemr iåg delar av texten fortfarande.
Och tom hur videon såg ut till en.
Ibland är minnet en konstig sak.

Once I used to dream
But you aren't my dream any longer

My den bajsen åker till Stora Äpplet imorgon.
En aning avundsjuk är jag ja.
Och så kommer hon vara borta helt länge ju.

Jag vill ha fler långa samtal på telefonen.

Isak får åka till Roskilde.
Det är bra.
Sjukt bra.

Jag vill dit ganska jättemycket NU!
Jag vill inte ha prov och sånt.
Jag vill vara ledig och softa och jobba och bli brun och festa och ha kul.
Jag vill ha sommar.

Och jag vill vara Josefinig på ett sånt där sätt.
Jag vill vara kär.

Jag vill... ...för mycket tror jag.
Jag vill sluta ha en massa förhoppningar och förväntningar och bara acceptera nuläget och ara nöjd och glad över hur det är.
Jag vill inte nöja mig med det vardagliga.
Jag vill...

The world never ends
It?s only the beginning
And we can't pretend
To discover it?s meaning

We talked for hours at a time
Then I came to my senses
You?re more than a friend

You?re my perfect lover


Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0