I can't give you no guarantees if that's what you want from me.

Jag älskar min telefon.
Nu har jag börjat fatta hur man går till väga för att sms:a också.
Stephanie hade en lektion med mig.
Samsung skiljer sig ganska mycket från Sony Ericsson faktiskt.
Men nu har jag både hittat väckarklocka och vet hur jag sms:ar.
Så nu är den både superbra och snygg.
Ett bra köp alltså.

Varför är det alltid så läskigt när folk frågar en om den får fråga en en sak?
Genast får man en känsla av vad har jag gjort för dumt nu.
Elelr är det bara jag som får det?
lite knäppt av mig faktiskt eftersom jag själv säger det med jämna mellanrum utan att mena något sånt.
Det är ju en ganska bra fråga faktiskt.
Jag får nog lära mig att hantera den bättre bara.

Jag har också insett hur jag har skrivit den senaste tiden i bloggen.
Vet inte varför det har blivit så riktigt.
Kanske våren som har en hel del med det att göra.
Eller kanske det där andra.
Kanske kanske.
Kanske lite ändå.

Jag är ganska duktig på att ljuga för mig själv.
Jag är även ganska duktig på att inbilla mig saker.
Det gör också att jag är väldigt duktig på att inbilla mig att jag ljuger för mig själv.
Vilket gör att jag ofta förvirrar mig själv.

If you don't know how much you mean to me
I'm sorry
I'm not the type to exlpain it in words
I will try to show you
But if I don't succeed
And you don't understand
I'm even more sorry
Sorry

Jag har lite svårt för det här tror jag.
Lite svårare än jag riktigt fattar själv tror jag.
Eller ljuger jag för mig själv nu igen?
Nä, jag tror faktiskt att jag är väldigt ärlig mot mig själv när jag erkänner det.
För det är nog förklaringen till rätt mycket just nu.
Förklaringen till nästan för mycket.
Men på ett bra sätt tror jag.

Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0