Hold me tight 'couse it's always been you.

Jag har fått ny mobil idag.
Har nog itne ritkigt fattat det än själv ens.
Har inte ens öppnat paketet och tittat på den än.
Så blir det när man går och handlar med mamma.
Jag drog in dem på Telenor för att visa att min Nokia 7373 inte är så kass som mamma påstår.
Och ut kommer jag med en annan.
Vet inte ens vad den heter.
Ska kolla...
...Samsung z230 hette den visst.
Samsung?
Det vill jag väl inte ha?
Kan man ha det fortfarande ens?
Det avr min gamla gamla också ju.
Och den var sämst.
Jaja, om inte jag vill ha den så tar mamma den.
Och då får jag väl ta hennes istället.
Som jag helelr inte vill ha visserligen.
Ah, det är ett bra abonemang och jag kan i värsta fall skaffa en ny om 18 månader.
Det är inte jättelänge ju.
Eller jo, det är lika länge som jag har haft den jag har nu ju.
Nästan.
Usch, det är skitlänge ju.
Aja, jag orkar inte klydda med telefoner längre.
Det är skittråkigt och jag kan inget om dem.
Jag hoppas bara den är bra iaf.
Och försäljaren borde få nåt pris för bra jobb.
Vi skulle ju inte ens köpa en telefon åt mig!
Så lite cred åt henne.
Även om jag inte vet vad jag tycker om den alls än.
Kan man byta den fortfarande om jag tycker jätteilla om den?
Usch, vad jag är materialistisk nu!
Jag borde vara nöjd med att ha en telefon som funkar.
Jag borde vara glad...

Jag har ritat klänningar idag.
För att sy en riktig.
alltså någon att ha på bröllopet kanske.
Kanske, kanske.
För jag är lite kär i en annan klänning.
Som är en aning för fin egentligen tror jag.

Nä fy!
Det märks att jag har tittat på en massa modebloggar i mitt sökande efter inspiration om klänningar.
Jag skriver ju skittöntigt!
Slut på det från och med nu.

Denna dagen har varit riktigt härlig.
Jag har fått en massa saker gjorda utan att ha behövt stressa.
Det är riktigt skönt.
(Oh, där klarade jag skriva riktigt rätt från början.)

Snart har jag intercrosse-träning med riktig målvakt.
Ska bli lite kul.
Och antagligen knäckande också.
Men men.
Jag vill också vara målvakt.
Blev sjukt sugen på det härom dagen.
Förbannade knän!

Egentligen är jag varken så materialistisk eller aggresiv som jag låter här.
Jag är väldigt lugn och avslappnad egentligen.
Fastän det känns som att min puls är välditg hög just nu.
Varför vet jag inte.

Nu ska jag sticka.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Lugn och avslappnad? Och jag är reinkarnationen av Elvis. Jailhouse rock, baby, yeah.

Samsung är bäst! Bäst I tell you, bäääääst!

2007-04-26 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0