Högskoleprov och tjejkväll

Igår skrev jag högskoleprovet.
Ganska jobbigt, men ändå lite kul att ha skrivit.
Kändes ändå helt okej.
ick iaf mer än hälften rätt, haha, så det känns väl iaf bra.
Nu hoppas jkag på att det gick superdåligt för alla andra så att jag får hög poäng.
Hade varit gött.
Var sjukt trött när jag kom hem därifrån.
Strax därefter stack jag till Anna för lite tjejkväll.
Vi lagade tacos och sen bakade jag äpplepaj och kladdkaka.
Fast jag vet inte hur elelr varför men jag lyckades misslyckas med kladdkaka.
Jälva sopa jag är.
Kan man ens göra det?
Fast jag försökte ju iof köra utan recept.
Det ska jag inte göra i fortsättningen.
Det var väldigt kul på tjejkvällen.
Vi skrattade nåt enormt när vi var på lekplatsen och lekte.
Riktigt skojsigt.
Vi var som fem femåringar igen.

Nu ska jag sticka, de andra väntar nog på mig eller nåt.
Skriver mer sen när jag har tid.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0