Freak like me.

Livet leker med mig för stunden.
Är på det bästa humöret jag har varit på länge och allt känns bara bra.
Jag orkar inte tänka på det där andra ens.
Och är för glad för att låta det nedstämma mig.
För jag är glad.
Glad, glad, glad.

Och dansen gick jättebra idag och avr ritkigt rolig.
Ävenom jag fick gå dit själv, utan Rebecca.
Men det gick super och var ritkigt kul.
Det börjar ju tom likna nån sorts dans nu tror jag.
Kul, kul, kul. (Utan någon sarkasm även om det nog låter som det.)

Jag är gladare än på länge.
Och jag njuter i fulla drag av det.
Varför skulle jag inte?
Och jag har all min gamla musik tillbaka så nu kan jag lyssna på alla mina gamla klassiker och bli glad av det med.
Och kvällen komemr fortsätta vara såhär bra.
Ja, såhär som mina senaste tre timmar har varit borde alla mina dagar ara, hela dagarna.
Det hade varit underbarast.


Och jag fatatde matten idag.
Jag fattade vad det är är vi håller på med.
Nästan iaf.
Så jag kände mig tom smart.
Och jag är ledig nästan hela onsdagen förutom 25 minuter direkt på morgonen då jag har svenskaseminarie.
Superskönt.
Då har jag alltså en hel dag att slänga bort på något helt onödigt.
Det är ju aldrig fel.
Och imrgon ska jag till Wallmans med hela familjen och alla och kolal på uppträdena där.
Vilket ska bli riktigt kul.

Nu ska jag fixa med en klänning och sy om den.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej det är asnajs att du är glad, och lite asdåligt att du inte kan vara med oss imorron, för då hade vi varit alla fyra liksom, helt bra ju.. men ja..

2007-04-19 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0