Färdig för att cykla hem.

Nu har jag jobbat klart.
Iof har jag bara jobbat i ungefär en timme idag men det fanns itne mer att göra.
Inte som jag vet hur jag ska hitta det iaf.
Ska nog ta och cykla hemåt alldeles strax.
Eller ja, måste hämta cykeln först.
Så då måste jag gå genom nästintill hela centrum.
Okej, inte sådär fasligt långt men tillräckligt långt för att jag ska bli irriterad på att dte syns mycket mer när man hoppar och dansar då man går än då man cyklar.
För jag känner för att dansa och sjunga runt.
Okej, mest bara dansa.
Fast jag får väl se vilket humör jag är på.
Om jag låter bli att hoppa runt eller om jag struntar i om alla tittar och hoppar och dansar ändå.
Är väldigt trött idag med.
Ska nog bara vara hemma ikväll tror jag.
Och slappa och ta igen lite förlorad sömn.
Jag ska nog ta och cykla en runda också.
På vägen hem.
Alltså en väldig omväg hem.
Man får ju passa på att njuta av det underbara vädret.
Synd bara att jag har cyklat alla vägar hem för många gånger nu.
De är ju inte speciellt roliga att cykla nu längre.
Ah, nån bit ska jag nog cykla.

Nu spelas Uncle Cracker på radion.
Follow me.
Min och Felicias Frankrike-låt kom jag precis på.
Jag blev helt glad inombords av att höra den.
Det känns som en riktig sommarlåt av någon anledning.
Riktigt härligt.

Follow me, everything is alright
I'll be the one to tuck you in at night
And if you want to leave I can guarantee
You won't find nobody else like me

Nä, nu ska jag börja dra mig så att jag kommer hem och kan sega som satan.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0