En enkel historia, en simpel anekdot.

Hade skrivit ett inlägg innan men det försvann så jag vet inte hur det komemr gå med detta helelr.
Komemr inte ritkigt ihåg avd jag skrev i det.
Mest att jag är trött tror jag.
för det är jag.
Sådär extremt trött.
Har jobbat idag med och är helt slutkörd.
Vaknade med träningsvärk i hela kroppen i morse.
Och då menar jag verkligen överallt, på de mest konstiga ställen.
Jag har nog aldrig haft träningsvärk i fingrarna innan.
Men det kan man visst ha.
Och hela ryggen, och låren.
Men det är ju bra att jag får ut lite träningsmässigt av att jobba också.
Allt sånt är ju bra.
Jag ahr fått ännu mer färg idag.
Så nu bränenr huden verkligen hela tiden.
Hudfeber hörde jag att det visst kallas.
elelr nåt sånt.
Det är ett lite bra namn tycker jag, stämemr väldigt bra in.


Jag ahr bråkat med mamma ikväll.
Och vi bråkar inte så ofta.
Och jag hatar att bråka.
Konflikträdd tror jag att jag är.
Och jag lider väl av den högsta gradens sådan också.
Förutom vissa sammanhang då det verklgien är undantag.
Men i vilket fall som så bråkade vi.
Och jag kan inte ens vara sur för jag vet att det är mitt fel.
Att jag måste hjälpa till mer hemma.
Att jag måste ta atg i saker och ting.
Osv.
Och tydlgien måste jag dölja mina humörssvängningar bättre.
De som jag försöker bli av med.
De jag verkligen tycker ritkigt illa om.
De jag trodde att jag lyckades dölja lite iaf.

Jag orkar inte skriva mer nu.
Eller jo men jag ser knappt tangenterna jag trycker på så jag evt itne om det är så smart då.
Då vet vi hur det kommer sluta.
Ja, nu ska jag sova och njuta av att få slänga mig i min mjuka underbara säng.
Imorgon är det skola och fullt upp igen.
Hela denna veckan kommer vara riktigt stressig.

Jag vill ha någon extra dag ledigt.
Snälla.

Hej.

Och det är du som är min orsak,
Ett diffust mysterium, men en självklarhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0